logo minitel.jpg

Centrala IP PRIMA

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową

Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP. Oferuje zaawansowane funkcje, jak poczta głosowa, nagrywanie rozmów oraz zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

 

 

Ważniejsze cechy

 

  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
  • 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP, również SIP-Trunk)
  • 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)
  • protokół VoIP: SIP
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
  • VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
  • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
  • funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
  • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIPCall Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj -
  • centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich użytkowników:
  • Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:
  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik (nowość!)
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

 

 
Reklama