prima banner.jpg

PBX Serwer LIBRA

PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Niezależne jednostki połączone światłowodem zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACK lub STD do powieszenia na ścianie.

Libra da Ci więcej swobody, jest jeszcze bardziej przyjazna i przydatna, zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora.

 

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
  • Brązowy Laur Innowacyjności 2011
  • Nagroda specjalna za Innowacyjny Wyrób wystawy expoTEL 2011 w Kijowie

 

 

PBX SERVER LIBRA

W jednej jednostce PBX Servera Libra STD można zastosować:

 

  • do 64 analogowych linii miejskich
  • do 120 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie
  • do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 120 analogowych portów wewnętrznych
  • do 32 cyfrowych portów systemowych
  • do 400 portów VoIP
  • do 6 portów GSM.

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.

 


 

CALL CENTER W SERWERZE LIBRA
  • INFOLINIE - system 20-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji jest 8 Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
  • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
  • połączenia wg specjalizacji,
  • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
  • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • Automatyczna dystrybucja ruchu i Infolinie w PBX Serverze Libra
  • zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie)
  • wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 - NOWOŚĆ!
  • Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003
  • globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów - NOWOŚĆ!
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych - NOWOŚĆ!
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
  • współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center - NOWOŚĆ!

 


 

PZK - PROGRAM ZARZĄDZANIA KOSZTAMI
  • aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych
  • statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej - NOWOŚĆ!
  • Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

STREFA UŻYTKOWNIKA -
  • Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
  • historia połączeń
  • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW
  • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty)
  • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości)
  • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu - NOWOŚĆ!
  • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych

 


 

VEK - VOIPOWY ELIMINATOR KOSZTÓW:
  • Call Through - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
  • zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
  • karta I/O - NOWOŚĆ! - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)
  • system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
  • do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) - NOWOŚĆ!
  • bufor rozmów do 100.000 rekordów - NOWOŚĆ!
  • system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń
  • do 1000 abonentów wirtualnych
  • funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej

 


 

INTEGRACJA Z SIECIAMI IP
  • Zintegrowany VoIP - 400 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 64 linii miejskich - NOWOŚĆ!):
  • protokół VoIP: SIP 2.0
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM
  • logowanie do 64 operatorów VoIP z możliwością odbywania do 60 rozmów jednocześnie
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
  • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy
  • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!
  • możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami
  • prostota wybierania numerów w ramach systemu
  • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

 


 

POZOSTAŁE ZALETY :
  • interfejs Libra Web - do konfiguracji przez przeglądarkę internetową
  • praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
  • galwaniczna separacja jednostek - szerokopasmowa komunikacja światłowodowa
  • niezależne systemy zasilania rezerwowego
  • unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych
  • zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
  • zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
  • zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
  • zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy (NOWOŚĆ!) oraz program offline LibraPC
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - NOWOŚĆ!) oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD - NOWOŚĆ!

 

 

 
Reklama